Fotografije o provedenom vremenu kod kuće u mjesecu travnju naknadno su poslale još neke „Svrdonice“. Evo kako je to izgledalo kod njih:
Izjave roditelja i djece:
Ovakav način suradnje je dobar, olakšalo je ovo vrijeme izolacije. Dobila sam nove ideje za aktivnosti. Naučile su vještine koje nisu do tada radile. N. je naučila vozit biciklu bez pomoćnih kotača, šivati s iglom i koncem, zašiti gumb. Bolja joj je grafomotorika. S. je naučila rješavati osmosmjerke. Nacrtala je obitelj. Šetali smo po praznom Stradunu. S. je trčala i pokazivala „Mama vidi skulpture“ N. nije željala raditi radne listove kod kuće, pa je S. rješavala njezine i to uspješno. S. i N. su jako nedostajali vrtić, prijatelji M. i P.. N. je više onako negodovala ‘Da bar ne postoji ovaj koronavirus’. Od aktivnosti koje ste poslali najviše im se svidjela slikovnica ‘Dan kada je sve stalo’ i kad smo došli do dijela kad se spominje koronavirus, to im je danima bilo smješno. Priču „Ježeva kućica“ smo pogledali nekoliko puta. Radili smo skulpture od čačkalica, ne baš uspješno pa smo prešli na štapiće za uši, puno je lakše s njima bilo. Slikali smo točkasto, pravili vjetrenjaču i vježbali rezanje.
M.B. (majka)
Nacrtala sam crtež za M. i P. Nedostaju mi M. i P..
S. (3,8 god.)
Svidjelo mi se rezanje sa škaricama. Pravila sam sliku od soli- svoje ime. Gledala sam predstavu Zvjezdani dječak.
N. (6 god.)
Igrala sam se s B. vanzemaljaca i s ponijima. Od plastelina smo pravili svašta, skulpturu dinosaura smeđe boje, ponija. Crtali smo s bojicama, vodenim bojama i temperama. Nismo se bojali virusa. Virus je okrugli i ima crtice.
M. (6. god.)
Dobar dan evo i nas! M. je napravila crtež za Majčin dan i njezinu skulpturu dvorca kako je ona zamislila uz pomoć odraslih. Često spominje da joj nedostaju N., S. i Š. Od kad smo u kući M. se “bacila” u glazbene vode. Pokušava naučit svirati sintisajzer iako mi imamo dječji ali posluži. Video ćemo poslati kad M. kaže da je spremna.
I.B. (majka)
Pripremile odgojiteljice:
Jelena Kulišić
Marija Mihatović
Sandra Sturica