Suradnja odgojiteljica i roditelja u vrijeme pandemije – skupina “Bombončići”11.5.-25.5.2020.

Suradnja odgojiteljica i roditelja u vrijeme pandemije – skupina “Bombončići”11.5.-25.5.2020.

Potrebna su dva kamena da se zapali vatra.

Louisa May Alcott.

Partnerski odnosi odgojitelja i roditelja su od iznimne važnosti za dijete. Ti odnosi podrazumijevaju otvorenu i jasnu komunikaciju između roditelja i odgojitelja, međusobno poštovanje i uvažavanje mišljenja, povjerenje i razumijevanje.
U pedagoškoj godini 2019./2020. oblici suradnje s roditeljima su bili: individualni razgovori, komunikacija putem oglasne ploče (“kutić za roditelje”), tematski roditeljski sastanci, kreativna radionica, uključivanje roditelja u odgojno-obrazovni rad, foto-dokumentacija itd.
I onda se pojavila pandemija COVID-19!
Radom na daljinu stvoren je novi modalitet suradnje s roditeljima i djecom kroz međusobnu komunikaciju, razmjenu informacija, podršku, zajedništvo, savjetodavni rad, osmišljavanje zajedničkih aktivnosti, angažiranost roditelja te usmjerenost odgojitelja i roditelja na zajednički cilj-postizanje optimalnog razvoja djeteta.

1. Izjave roditelja i fotografije:

Drage tete, K. se raduje vrtiću u kući. Pročitali smo sinoć slikovnicu i odmah se bacila na crtanje. Jedva je čekala da pošaljemo crtež. Na crtežu su tete Paula i Lucija koje se bore protiv korone. Lijep pozdrav

A.K.K., majka (12.5.2020.)

Pozdrav našim dragim tetama! M. jako falite, a naročito njeni mali prijatelji. Osim igre i šetnje po prirodi, trudile smo se crtati, bojati i po nešto i napisati.

B.E., majka (12.5.2020.)

Evo pozdravljamo i grlimo tete. N crta, pjeva pjesme sa sestrom i uči na pamet sve što K. za školu ima. Obilazi Konavle s tatom po poljima i šetamo pa smo obišli i Prevlaku i Pasjaču i Dubu i Vodovađu i Molunat i Popoviće i Kunu i Stravču. Ova korona nas je potjerala u prirodu dalje od ljudi kad je bilo potrebno za time, ali smo barem proveli vrijeme skupa svi zajedno.

S.P.,majka (12.5.2020.)

2. Što su „Bombončići“ radili doma za vrijeme pandemije?

– igrali, crtali, slikali, pisali, prikupljali puževe, pomagali roditeljima u kućanskim poslovima, uljepšavali itd.

3. Ovako „Bombončići“ zamišljaju korona virus

(kolaž,flomaster,drvene boje)

Izjava djevojčice N.(4 god.):
MAJKA : ''Šta je to Corona?''
N : ''To je bolest.''
MAJKA : ''Kako izgleda?''
N : ''Zeleno i ima bodljike po sebi.''
MAJKA : ''Kako ju možemo spriječiti?''
N : ''Nosimo maskice,rukavice i peremo rukice.''
MAJKA : ''Zašto ne rade vrtići?''
N : ''Zbog Corone,ali sada su počeli raditi.''

4. Obilježili smo Međunarodni dan obitelji, 15.5.2020.

(kolaž,drvene boje,flomaster)

5. Protiv virusa se borimo i pravilnom prehranom (voće i povrće), boravkom na otvorenom i vježbanjem

7. Izjave roditelja o radu na daljinu:

Drage odgojiteljice, smatram da je vrtić na daljinu dobra ideja i bilo bi dobro da se s tim krenulo malo ranije. Ovako je kratko trajalo, ali bilo je korisno. Lijep pozdrav!

mama A.

Nama je ok ovaj oblik suradnje. Mi možda baš ne stižemo na vrijeme sve, ali trudimo se. Tete su ažurne, vrhunski obavljaju zadatak.

mama S.

Drage tete Paula i Lucija hvala vam na trudu koji ste uložile da se bar donekle nastavi rad s djecom u ova čudna vremena. Dapače, nadam se da ćemo nastavit komunicirati na ovaj način i kad se sve vrati u normalu. U nas su slikovnice s Koronavirusom veliki hit i čitaju se svaki dan.

mama A.

Hvala svima!!!

Pripremile odgojiteljice: Lucija Gledj i Paula Obad